söndag, januari 4

Vart ska byrån stå?...

En byrå eller ett sidobord kan spela en stor roll i inredningen. Den fyller inte bara funktionen att förvara saker, utan också vackra att dekoreras på och ovan. Ett stilleben kan ställas upp och följa årstidernas förändring eller dekoreras inför olika evenemang. Hänga en tavla/tavlor eller en spegel ovanför byrån. Placeringen av en byrå kan göra så mycket som att binda ihop ett rum. Jag ska inte babbla mer, jag ska låta bilderna få tala för sig själva, vilket jag själv tycker bäst om. Jag är en bild-läsare, sällan en artikel-läsare (vilket min man är, han läser ALLT! Ni ska se väskan när man varit i stan!!).
Källa: Cottage Living
Är inte trappan helt underbar!

Källa: Pottery Barns

Källa: Wisteria

Källa: Wisteria


Källa: Wisteria


Källa: Wisteria

Inga kommentarer: