lördag, januari 3

Älskar detta ljusa hem!


Källa: Atlanta Homes Lifestyle

2 kommentarer:

Lilla My sa...

Hej tjejen,

Tack så jättemycket för alla fina inredningsbilder!!! De är sååå inspirerande.

Jag är så glad att du har en blogg där du visar godbitar från olika inredningstidningar och leverantörer.

Tack vare din blogg slipper jag själv sitta och leta efter vackra inredningsbilder. Jag behöver inte ens köpa inredningstidningar längre, för det du bjuder på är sååå mycket bättre. Allt är komprimerat. Du visar verkligen godbitarna som man vill åt. Vem vill läsa en massa onödig reklam?

Nä, tack och lov för att din (och många andras bloggar finns)! Du lättar verkligen upp tillvaron!

Appropå träden... Har du en bättre närbild, så kan jag säkert hjälpa dig med att få svar på vad det är för sorts träd på bilden. :)

Kram,
Lilla My

Lilla My sa...

Hej, det är bara jag igen. Jag hade ingen aning om att mörkbrunbetsade fönsterkarnar kunde göra sig så vackra i ett hem. Jag har alltid tyckt att det känns lite omodernt (typ 70-tal), men med rätt inredning så blir det väldigt elegant och minst lika snyggt som med vita fönsterkarmar!

Kram igen,
Lilla My