måndag, november 17

Utmaningen

Hej!


Jag fick en utmaning av min bloggis vän på bloggen Lila. Utmaningen går ut på att jag ska berätta om 7 vanliga och ovanliga saker om mig själv, så here goes...




  1. Hej mitt namn är Linda och jag ar en te-oholic;)


  2. Har en söt-tand för möbler....


  3. Säger pummlor i stället för julgranskulor


  4. Finner ro med en kopp te och en inredningstidning i soffan


  5. Säger ordet tack 2 gånger efter varann, tack tack.... (vilket min lilla dotter har snappat upp:)


  6. Förlorar hörseln totalt när jag sitter framför tv, jag är så inne i "rutan" (inte så poppis hos maken, han kan tom säga att han går ut och jag märker ingenting!)


  7. Har en vana att möblera om här hemma ganska ofta, mina grannar brukar säga att det är som att komma till ett nytt hus varje gång de tittar in:) Men nu så är jag nöjd, på nedre plan;)

Foto:Lindaline

Inga kommentarer: