torsdag, november 20

Gammalt till nytt


Detta gamla bord fann jag på en möbelförmedling som jag gått och flörtat med ett tag. Jag visste precis vad jag skulle göra med det och hur vackert det skulle bli. Men problemet var att finna en plats för detta bord, jag har haft nippe på bord i mina dagar. Jag har då lyckats sälja en del jag har gjort om, men denna kommer att få stanna.
Det var bara att möblera om igen;) *hihihi* (inte till makens lycka)



Tänk vad färg kan höja status en på ett gammalt bord. Färgen svart kan göra mycket för en möbel. Jag älskar elegansen i designen vilket gör att bordet kommer i sin rätta element i det svarta. På bilden står bordet i mitt vardagsrum (ja, ni ska inte tro att det står kvar där i dag, här har vi hunnit möblera om några gånger till med ny adopterade möbler *ler* ).

Inga kommentarer: