torsdag, mars 12

Våren har spridit sig till Newport

Härliga tider framför oss, våren verkar sprida sig! Vad kul att Newport att tagit ytterligare ett steg ut i trädgården, det här ser jag framemot. Hmmm... . .undra vad jag ska göra i helgen;)

Källa: Newport

Källa: Newport
Till mitt vardagsrum

Källa: Lamplagret

Vi har ett "tomt" utrymme ovanför våran skänk i vardagsrummet, vi har två tänkbara alternativ. Det första är en propeller på 186 cm eller en långsmal tavla i ek ram som matchar skänkens träslag. Vi har inte bestämt oss än, ( så älskling kom inte hem o tro att denna sitter på väggen, vilket inte skulle vara för ovanligt*hihi* ) Tyvärr har jag ingen orginal bild på tavel ramen, men nära inpå...

Källa: Newport

Tavlan ovan påminner om den vi har spanat på. Jag tyckte att ni skulle få en "bild" av bilden vi tänkt oss.

Inga kommentarer: