måndag, december 1

Nu rullar det på...

För en tid sedan budade jag på en omslags pappershållare och vann till min lycka! Jag hade försökt tidigare men över budats hela tiden. Nu står den i mitt arbetsrum och ska få slå in många paket framöver, jag älskar att slå in paket! Man kan dekorera dem så fint med snören, ettiketer, växter etc. Självaste paketet i sig tycker jag är som en present, ja, man ska inte glömma första intrycket och presentationen av paketet;) Den har stänger för 2 pappersrullar i storlekarna mellan och liten. Jag har köpt en mellan rulle men kunde ej finna en liten. Jag fann den på Mattons, jag skulle bli sååååååååååå glad om det fanns någon där ute som visste vart man kan få tag på en liten omslagsrulle i Stockholms området, tack tack på för hand!!

Självklart så har jag ju målat om den, den var väldigt sliten i rött, trotts att jag gillar slitet så var det inte min färg.


Foto:lindaline

Svart blev det, fungerar till alla pappersrullar som kommer att få pryda denna gamla omslagsställning. Ni ska få se den i sin fulla mundering när jag har fått den sista rullen på plats. Jag har redan börjat slå in dotters julklappar med nuvarande rullen. *mys*

Foto:lindaline

Inga kommentarer: