söndag, december 14

Glad för så litet

Foto:lindaline

Tänk så glad man kan bli för en så liten sak, en krok. Ja, nu har grytvantarna äntligen fått någonstans att hänga i vårt kök. Ett år tog det i stort sätt att komma till skott. Nära och bra till förhållande till ugnen. Grytvantarna har jag köpt på Lexington i NK huset i Stockholm. Kroken satt tidigare på min omgjorda hatt hylla som nu inte används längre pga jag har gjort om helt i hallen. Så krokarna spred lite var stans i huset, några hamnade i dotterns rum till ut klädningskläderna och några till hallen och köket.

1 kommentar:

Lilla My sa...

Det är verkligen smart att ha grytvantarna hängandes nära spisen, så att de finns nära till hands när man lagar mat. Jag ska nog flytta mina krokar dit också... någon gång i framtiden. Jag ska bara måla om köket först... och 2 st matbord, en kökssoffa, 2st speglar, ett litet sidobord, 2st barnstolar osv. Listan kan göras hur lång som helst...

Ha det gott, tjejen