onsdag, december 17

Det är på tiden...

Nu har borren åkt fram igen! A girls best friend, i detta hus i alla fall* hihihi* Nu har jag förverkliga den tänkta versionen av utrymmet under trappen vår.


Foto:lindaline


Jag har målat den innersta väggen i en mörk, men varm brun färg, som vi även har i köket. Det är inte alltid lätt att veta vad man ska göra med utrymmet under en trapp, det har varit många turer här under trappen. En lekhörna, bord med ett vacker stileben, läshörna, kontor....( tyvärr har jag inge tidigare bilder ) men nu äntligen blir det vad det från början var tänkt för.


Foto:lindaline

Här har jag satt upp ett hyllplan med vita konsoller från Bauhaus, som ger mer luft och utrymme för denna lilla yta. Hela projektet tog ca en halv dag från att borra upp och slutföra med inredningsdetaljer, men slutresultatet får ni se i morgon. Jag blev supernöjd! Maken också, kan inte bli bättre!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ooo... en cliffhanger :-)
Tror säkert att det blev jättefint, men är nyfiken på vad det blev!!

kram!