fredag, december 5

800 kvm Inredning och sol!!

Del 1 av 3
Är du ute efter sol med nöje, och då menar jag inredning, finner du den ny grundade inredningsbutiken som har öppnat sina portar i ett 1600-tals gammalt hus i staden Palma på Mallorca. En av grundarna till märket GANT, Karl Käll har med sin nuvarande medarbetare Barbara Bergman, startat Rialto Living .

Karl Käll och Barbara Bergman

Källa: Rialto Living



Hampton








Källa:Rialto Living


Hampton serien är som en frisk fläkt i solen av new england, med vita och marian inslag. Varje gång jag är ute och reser går jag in i en möbel butik och kanske finner jag ett minne som kan pryda vårt hem från resan.

Cafe


Kolla in stolarna!

Källa: Rialto Living



Det här är pricken över i:et med hela affärs idén måste jag säga, ett café i butiken där du kan äta och koppla av mitt i shoppandet. Helt underbart! Ta en paus, ta en drink, ät lite, fyll på med energi och fortsätt att strosa bland inredningen. Man får ta seden dit man kommer;), vad jag menar är att du ska ta din tid, stressa inte, njut! På tal om seder....siesta! se nedan, butiken har varor för just det ändamålet också, de har tänkt på allt.


Källa: Rialto Living

Sängkläder, sovrumsmöbler och tyger i fall du behöver sy upp ett par matchande gardiner till sovrummet eller ett av de andra du har. Det ända jag har att säga just nu är...-manjana manjana...

fortsättning följer...

1 kommentar:

Veronika sa...

Åh va härligt du beskriver det! Drömde mig bort för en stund ;-)
Fint det blev med GOD JUL kulan i kransen :-)
Måste bara berätta, igår när jag kom å hämtade L så satt han och E vid det lilla bordet å kikade i en TJOCK leksakskatalog, pekade på allt de ville ha, hihi tänk om TOMTEN sett dom då, sååå söta :-)
E pekade på en stor dockvagn som hon absolut ville ha ;-)
Må så gott! KramKram