onsdag, november 26

Välkommen hem...


Foto:lindaline
Här har vi ytterligare en koffert till min lilla samling;) (hej älskling:)
Som ni har sätt i mina tidigare inlägg har jag redan en svart som vardagsrum bord. Denna fann jag på en antik-loppis som behövde en rejäl makeover! Ja denna baby var lite torr och torrfällde en del blått omkring sig. Så fram med lacken och penseln, hon blev som ny!
Jag vet att hon hade varit vacker som hon var, men det hade inte funkat...sorry!



Foto: lindaline
Ni kan se att färgen förstärktes och hon blev mörkare, på bilden ser man de blå fortfarande men till vardags ser ut att vara svart. Denna skönhet kommer från San Fransisco enligt etiketterna i kofferten och är sååååå charmig. Det är någonting så speciellt över en koffert, så mycket historia som finns med. Tänk om de kunde berätta om sina resor de varit med om. Jag gillar möbler med personlighet och en historia bakom, jag gillar att blanda nytt och gammalt. En jämn balans och ger en reflekterade personlighet över ditt hem och vem du är.

Inga kommentarer: